Dolar 41,9850
Euro 48,8530
Altın 5.600,95
BİST 10.636,34
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 22 °C
Hafif Yağmurlu

Strategy Dergisi’nin 32. Sayısı Yayınlandı

13.09.2025
46
A+
A-

AKFEN Holding’in desteğiyle yayımlanan Strategy Dergisi’nin 32. sayısında doğal afetler ve Türkiye e-ticaretinin büyümesi ele alınıyor.

Strategy Dergisi’nin 32. Sayısı Yayınlandı

AKFEN Holding desteğiyle 3 ayda bir hazırlanan ve tamamı dijital ve ücretsiz olarak kolayca indirip okunabilir hâle gelen Strategy Dergisi’nin 32’nci sayısı yayınlandı.

‘Yarını Bugünden Okuyun’ sloganıyla İngilizce ve Türkçe olarak hazırlanan Strategy dergisinin 32’nci sayısının kapağında, doğal afetleri gözler önüne seren haber başlığı ‘Tarımsal Üretimdeki Dengeyi Sarsan Görünmez Tehlike: Doğal Afetler’ yer alıyor.

Akfen Holding desteğiyle tamamı dijital ve ücretsiz olarak kolayca indirip okunabilen hale getirilen Strategy dergisinin 32’nci sayısı yayınlandı. ‘Yarını Bugünden Okuyun’ sloganıyla İngilizce ve Türkçe olarak hazırlanan Strategy dergisinin 32’nci sayısının kapağında, yarattığı yıkım ile ekonomik ve sosyal dengeyi sarsmaya başlayan doğal afetlerin olası sonuçlarının ele alındığı haber ‘Tarımsal Üretimdeki Dengeyi Sarsan Görünmez Tehlike: Doğal Afetler’ başlığı öne çıkıyor.

Türkiye’de e-ticaret sektörü, 2024’te ulaştığı 3 trilyon TL’lik hacimle büyüme gösterdi. Yüzde 61,7 oranındaki artış, sektörün potansiyelini gözler önüne sererken, ödeme sistemlerindeki dönüşüm bu gelişmenin önemli unsuru oldu. Kart kullanımının yanı sıra dijital cüzdanların hızla yaygınlaşması ve yapay zekâ destekli hızlı teslimat çözümleri, alışveriş alışkanlıklarını yeniden şekillendiriyor. Strategy dergisi, yeni sayısında Türkiye e-ticaretinin yükselen trendlerini ve sektörün geleceğini mercek altına alıyor.

BİR YORUM YAZIN

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 0 YORUM

Henüz yorum yapılmamış.