İSTANBUL – Dondurulmuş gıda ve margarin sektöründe liderliğini sürdüren Kerevitaş, 2025 yılının ilk çeyreğinde konsolide cirosunu 6,9 milyar TL’ye yükseltti. Aynı dönemde 678 milyon TL ihracat geliri elde eden şirket, SuperFresh ve margarin markalarıyla pazar liderliğini pekiştirdi.
Kerevitaş, 2025 yılının ilk üç ayına ait finansal sonuçlarını Kamuyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) açıkladı. Şirket, cirosunu %37 artırarak 6,9 milyar TL’ye, brüt kârını ise 1,8 milyar TL’ye çıkardı. FAVÖK 921 milyon TL olurken, FAVÖK marjı %13,3 seviyesine ulaştı.
Pazar Liderliği Güçleniyor
- SuperFresh, dondurulmuş gıdada %38 pazar payı ile liderliğini sürdürdü.
- Bizim Yağ ve Terem markalarıyla margarin pazarında %69’luk ciro payı elde edildi.
- Paketli margarinde Bizim Yağ %35 ciro payını korudu, Terem’in kase margarinde %59,2’ye yükseldi.
Yenilikçi Kampanyalarla Satış Rekoru
SuperFresh’in “Dolapta Ne Var” iletişim kampanyası tüm zamanların en yüksek satışına ulaştı. Kampanya döneminde:
- %40 tonaj büyümesi
- %3 penetrasyon artışı
- Yeni ürünlerin cirodaki payı %18 oldu.
İnovasyon ve Sürdürülebilirlik Odakta
Kerevitaş, yılın ilk çeyreğinde:
- 16 yeni ürün lansmanı gerçekleştirdi.
- Kadınlara yönelik “Tarımın Kadın Yıldızları” sosyal sorumluluk projesini sürdürdü.
- YouTube’daki “Hamur Bizim İşimiz” kanalıyla dijitalde varlığını güçlendirdi.
- Yılın ilk 3 ayında toplam 6 iletişim ödülü kazandı.

