DOLAR

41,9904$% 0,24

EURO

48,7256% 0,44

STERLİN

55,9102£% 0,25

GRAM ALTIN

5.566,76%-0,11

ONS

4.110,69%-0,38

BİST100

10.608,26%0,54

BİTCOİN

4671753฿%2.40835

Sabah Vakti a 02:00
İstanbul PARÇALI BULUTLU 20°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a
  • Click Haber
  • Ekonomi
  • Kerevitaş’tan 2025’e Güçlü Başlangıç: 6,9 Milyar TL Ciro, 678 Milyon TL İhracat

Kerevitaş’tan 2025’e Güçlü Başlangıç: 6,9 Milyar TL Ciro, 678 Milyon TL İhracat

İSTANBUL – Dondurulmuş gıda ve margarin sektöründe liderliğini sürdüren Kerevitaş, 2025 yılının ilk çeyreğinde konsolide cirosunu 6,9 milyar TL’ye yükseltti. Aynı dönemde 678 milyon TL ihracat geliri elde eden şirket, SuperFresh ve margarin markalarıyla pazar liderliğini pekiştirdi.

Kerevitaş, 2025 yılının ilk üç ayına ait finansal sonuçlarını Kamuyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) açıkladı. Şirket, cirosunu %37 artırarak 6,9 milyar TL’ye, brüt kârını ise 1,8 milyar TL’ye çıkardı. FAVÖK 921 milyon TL olurken, FAVÖK marjı %13,3 seviyesine ulaştı.

 

Pazar Liderliği Güçleniyor

  • SuperFresh, dondurulmuş gıdada %38 pazar payı ile liderliğini sürdürdü.
  • Bizim Yağ ve Terem markalarıyla margarin pazarında %69’luk ciro payı elde edildi.
  • Paketli margarinde Bizim Yağ %35 ciro payını korudu, Terem’in kase margarinde %59,2’ye yükseldi.

Yenilikçi Kampanyalarla Satış Rekoru

SuperFresh’in “Dolapta Ne Var” iletişim kampanyası tüm zamanların en yüksek satışına ulaştı. Kampanya döneminde:

  • %40 tonaj büyümesi
  • %3 penetrasyon artışı
  • Yeni ürünlerin cirodaki payı %18 oldu.

İnovasyon ve Sürdürülebilirlik Odakta

Kerevitaş, yılın ilk çeyreğinde:

  • 16 yeni ürün lansmanı gerçekleştirdi.
  • Kadınlara yönelik “Tarımın Kadın Yıldızları” sosyal sorumluluk projesini sürdürdü.
  • YouTube’daki “Hamur Bizim İşimiz” kanalıyla dijitalde varlığını güçlendirdi.
  • Yılın ilk 3 ayında toplam 6 iletişim ödülü kazandı.

 

0 0 0 0 0 0
YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

TÜRK-İŞ Başkanı Atalay: “Bu Asgari Ücretle Bir Hafta Geçinilmez”

HIZLI YORUM YAP

0 0 0 0 0 0

chicago-heating-repair.com deneme bonusu verabetgiris.co verabettgiris.com