41,9973$% 0,23
48,7757€% 0,44
55,9530£% 0,23
5.587,34%1,03
4.146,82%1,19
10.608,26%0,54
4613717฿%1.34241
İSTANBUL, – ŞOK Marketler, 2025 yılının ilk çeyreğine ait finansal verilerini Kamuyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) açıkladı. Verilere göre şirket, net satış gelirlerini geçen yılın aynı dönemine göre reel olarak yüzde 5 artırarak 54 milyar TL’ye ulaştırdı. Şirketin mağaza sayısı ise 11 bin 18’e çıktı.
Ramazan ayında 100 temel ürünün fiyatını 2024 Mart ayı seviyesinde tutarak tüketici dostu politikasını sürdüren ŞOK, “Her Gün Ucuz Fiyat”, “ŞOK Ucuz Hep Ucuz” kampanyaları ve Win sadakat uygulaması ile müşteri bütçesine katkı sağlamaya devam etti.
ŞOK Marketler, “Tarladan Sofraya” doğrudan alım modeliyle Lio Zeytin markasını ön plana çıkardı. Manisa Akhisar ve Bursa Gemlik’teki zeytinliklerden toplanan zeytinler, doğal fermantasyon süreciyle işlenip el değmeden paketlenerek tüketiciye sunuluyor. Bu model hem yerli üretimi destekliyor hem de sürdürülebilir tarıma katkı sağlıyor.
Ayrıca, “ŞOK’ta Ben de Varım” projesi kapsamında, kadın kooperatiflerinin el emeği ürünleri mağazalarda yer bulmaya devam ediyor. Bu girişimle kadınların ekonomik ve sosyal olarak güçlenmesi hedefleniyor.
ŞOK Marketler CEO’su Uğur Demirel, 2025 yılı ilk çeyrek performansına dair şu değerlendirmeyi yaptı:
“Yatırımlarımızla müşteri deneyimini iyileştiriyor, topluma ve ekonomiye katkı sunuyoruz. Ramazan ayında sunduğumuz özel indirimlerle müşterilerimizin yanında olduk. Win sadakat programımızla müşterilerimize ekstra avantaj sağladık. Yerli üreticiye doğrudan destek sunan tedarik zincirimiz ve kadın kooperatifleriyle yürüttüğümüz iş birlikleri sayesinde sosyal etkimizi artırıyoruz. Önümüzdeki dönemde de yenilikçi bakış açımızla büyümeye ve katkı sunmaya devam edeceğiz.”
Turkcell’den 2025 İlk Çeyrekte Güçlü Finansal Performans: Gelir 48 Milyar TL, Net Kâr 3,1 Milyar TL
chicago-heating-repair.com deneme bonusu verabetgiris.co verabettgiris.com